Pages

Saturday 18 February 2017

Krik Krik. What I'm Doing?


Err. Memang tengah krikk krikk sekarang ni. Mood menulis tu datang tauu. Tetiba je. Tapi apa yang nak ditaip tu? Zero ideaa. Arghh. Kalau time malas nak menaip, ada je idea yang datang tau. Menci ahh. 😓

Ehh, kenapa eh hampir semua post saya akan disertakan sekali dengan picture? Hehe~ Kan, saya pun perasan jugak bila nak ber blogging je mesti automatik akan ask uncle google picture yang sedikit berkaitan. Kalau rasa tak terkait tu memang sengaja jela tu. Sebab gambar tu dah terkenan di hati. Ehh. Hehe.

Memang spesis yang suka sangat tengok gambar ni. Sejak kecik lagi suka gambar. Haha~ Gambar ni cam menarik perhatian saya untuk nak baca lagi dan lagi. Haa. Takdalah bosan tengok perkataan je manjang kan? Tapi lain orang lain sikap dia. Yedak? 


Ehh, apa yang saya nak sampaikan ni ya? 
Emm, memang takda apa pun. Sebab saya no idea nak menaip. Hihi~

Krikk krikk sangatt kann.


Terima kasih buat kamoo yang berjaya habiskan bacaan. Hihi.
Gigih ya.

Sehingga ketemu lagii.
Assalamualaikum........