Pages

Sunday 12 February 2017

Face Masks

Belum try lagi. RM5.50 satu.
Sekarang ada promosi dekat Guardian. Beli dua percuma satu.
Cepat pii beli!  😁


Assalamualaikum and hai :)

Today, saya ada sikit perkongsian dengan korang semua. Hihi~ *sorryy tauu. Lately ni memang kena banyak gelak untuk tegangkan wajah 😝

Sejak sejak umur dah mencecah umur 20 ++ nak masuk ke separuh abad dah. Ehh tapi tua sangat ke? Idok laa. Still remaja lagi. Tapi cam terlebih rajin sekarang ni menghabiskan duit beli produk itu ini. 👄

Dulu dulu, pernah jugak pakai face masks ni. Tapi macam tak berapa suka. Dulu maybe belum tahu lagi nikmat nya bila pakai tu. Satu lagi macam tak berapa stress kan. Hihi



Since dah masuk alam matured nikan.. *poyoss je.. haha.. produk wajah tu satu habit yang wajib dibeli. Tapi saya suka yang ringan ringan dan mudah dibawa ke mana mana. Yang penting semua boleh sumbat dalam begg. Hihi 😒 pastu beg berat gila sampai rasa nak tercabut kepala bahu menggalasnya! Errr.

Salah satu benda yang menjadi kegilaan starting from now ialah beli masks. Hehe~ sebab best sangat bila pakai tu. Tak cukup dengan masks saya beli lagi produk daripada guardian yang berasaskan aloe vera. MasyaAllah sejuk sangat bila letak pada kulit. Nak nak bila nak tidur tu calit sikit and letak pada muka. Uuuu. Confirm lena sebab macam diulit je. Hihi. 


Stok... 😇

Satu je from Watson. Yang lain dari Guardian. Mula mula tu memang suka pakai mask yang beli dekat Watson. Masa tu dah pernah try mask yang dekat Guardian tapi tak best. *beberapa tahun dulu. Then memang dah set mask dekat Guardian tak best. 

Dekat Watson masa tu ada promosi. Tiga mask RM10. Bestnya. Bukan nak pakai every night pun. Tiga empat hari sekali je pakai. Okay la. Bila saya pakai mask dekat Watson ni rasa macam muka saya kurang selesa sikit. Tak pedih pun. Cuma kurang best la. Then bulan lepas kutt saya pergi Guardian, saya beli mask botanics. Buah delima. *Beli sebab tengok pack dia lawa sangat 😜

Malam tu try pakai and memang best pulak! Rasa dia lain daripada yang lain. Memang pakai sampai satu jam. Rasa sejuk sangat. Hihi. So starting from itu la saya beli mask daripada Guardian dah. Hehe~

So start la beli masks dekat Guardian pulak sekarang. Hihi. Untuk mata panda pun saya beli dekat Guardian. 

Setiap kulit tak sama. Maybe saya lebih sesuai masks daripada Guardian. Apa pun dah jumpa yang sesuai. Hihi. Time promosi boleh beli manyak manyak~

Thanks all
💝💇