Pages

Tuesday 19 December 2017

Hello For Yours

Assalamualaikum..
Hope all is fine.
Sorry for a little quiet.. lately ni seorang Anisah Ali sangat busyyy hehe. 
My last blogged last month kutt. 

This "Hello" for yours, setia baca blog I. 
Terimalahh. Acecee~

Apaaa yang di"busy" kan sangat tu? Yeah, first time I mengadap FYP je dua puluh empat jam. Hehe. Tak ada lahh. *Gurau je. Saya kan seorang yang bekerja. Jugak seorang pelajar. Bulan ni aje saya tak ada cuti "kerja" langsung. At the same time jugakkk saya kena siapkan FYP. *Proposal. Actually, I dont have enough time to prepare this *Nanti I masukkan dalam limitation haha. But I need to finish my proposal as soon as possible. I tentukan due date sendiri untuk siapkan dan hantar. Memasing ada cara memasing kann. ❤

Dalam kepala dokk fikir je tau.
"Sempat tak siapkan ekk.?" Early month of January dah nak VIVA kutt. 

Kalau tak buatt confirm tak siapp hehe. So I startt. 

Banyak gilaa cabaran as a part time students, nak siapkan FYP. Kerja pulak tak fix masa. Badan pun penat, otak penat. Isk tak tahu la macam manaa. Dah dapat demam dahh. Hopefully tak melaratt. Kalau tak mati la nak kejar due date hmm. *Nanti habis je semester ni I cerita okay my journey siapkan FYP ni. InshaAllah. Sekarang pun still tak siap lagii. 

Last, doakan kesihatan saya *demi menyiapkan tesis
Doakan keselamatan saya. Bulan ni direct kerja luar. So selalu sangat drive sengsorang malam2. Jarang gilaa dekat ofis. But it's okay. Cabang rezeki saya.
Doakan saya kuattt. 

Finally, 2018 is coming soon. Tak lama lagi dahh. 
Hopefully, our life in 2018 full of  rainbow colour. 
InshaAllah~
Sincerely,
AAG




No comments: