Pages

Thursday 12 January 2017

Exam

Sedar tak sedar. Now saya dah part 7. Sukoo. Tak sabar nya nak habis belajar. Bila dah mula belajar
rasa penat sangat. Untuk berundur semula saya tak sanggup. Hadapi nya dengan rela. Cewahh. Dulu siapa yang nak sambung belajar dulu kan? Tiada paksaan dari mana mana pihak hokay. 😇

Diri sendiri. Tapi seronok sangat. Sekurangnya boleh tahu suasana belajar macam mana. Kan kan. Walaupun rasa fed up sometimes.. but still ada hati nak sambung Master hokay. MASTER 😓 menangis lah haku nanti kan. Semua nya nak!

Tadi baru je habis paper kedua. Hari ni paper English. Duduk meja nombor 12, blok 6C. Ni lagi satu. Dah 3 tahun ber degree dekat sini tapi still tak mampu nak ingat blok 6C dekat mana. Maka lewatlah aku masuk dewan tadi. Lewat 5 minit. Muehehe. Perkara sama akan berlaku untuk semester depan. Saya tak perlu risau pun. Hehehehhh. 😜 


Memang jenis saya ni kurang ingat sesuatu jalan. Bab kata si dia 😡