Pages

Saturday 14 January 2017

Done

Syukur.. yeayyy

Done third paper. Tinggal lagi satu paper and then I hooreyyyy.

Yuhuu seronoknya cuti lama 😋 konon sangat cuti lama. Sedangkan cuti belajar je. Kerja tetap macam
biasa. Day routine okay! Setelah berpenatan belajar, nak la cuti kan. Heheh~



Picture by Uncle Google

Tadi sampai Uitm jam 2 petang. Sempat lagi studi mana yang patut. Just untuk review semula apa yang dah studi. Studi dalam kereta. Kebanyakan pelajar tunggu depan dewan peperiksaan. Saya still dalam kereta. Jam 2.10 petang pengawas peperiksaan dah panggil semua pelajar untuk masuk dewan. Maka dengan berat hatinya saya menutup semua nota nota yang berselerak tu. Berserabut seperti otak time tu. Hehe :P yela. Dok pikir sebenarnya soalan apa yang masuk :'(

Sebelum masuk dewan pergi tengok nombor meja dulu dekat papan kenyataan. 89. Channel marketing. Okay, dengan lafaz bismillah saya masuk dewan perlahan lahan. Sebab kaki macam berat nak melangkah. Hati bagai tak rela. Tangan belum sedia nak menulis. Haisshh. Risau nya soalan susah!

Dah duduk dekat tempat, tulis mana yang patut dulu. Dah siap tulis pengawas peperiksaan cakap boleh cek soalan. Takut la tersilap ambil soalan lain tanpa sedar kan. Bahaya tu bahaya. Muehehe. 😍

Fuhh, lega. Soalan tak berapa susah. 

Dah boleh mula menjawab saya pun start menjawab. Style classmate saya suka keluar awal dari dewan exam. Maka saya pun jawab la sesuka hati. Jam 4 saya dah keluar dewan. Jangan cakap saya awal tau sebab lagi ramai yang awal dari saya 😓


Its okay. Janji jawab semua. Betul salah belakang kira dah kutt :P

Sorry if ada yang tidak suka dengan entry saya :(

Till meet again,
Assalamualaikum